Verzend- en Bezorgvoorwaarden Woondock.nl

 

Wij versturen onze pakketten met PostNL. Na ontvangst van de betaling versturen we de producten die op voorraad zijn zo snel mogelijk uit. Indien een webshopartikel de status 'op voorraad' heeft, streven wij ernaar de bestelling binnen 1-4 werkdagen te leveren. Voor meubelen maken we gebruik van een transportdienst. Je wordt in dat geval gebeld voor het maken van een bezorgafspraak. Uw pakket wordt tot aan de deur van de begane grond leverd. Let bij aankoop van grotere artikelen goed op of deze producten wel door bijvoorbeeld de deur of het trapgat passen. Heb je online meerdere producten besteld met verschillende levertijden, dan wordt je bestelling als een geheel verzonden met de langste levertijd.

Het is op dit moment alleen mogelijk om een webshopbestelling te plaatsen met een afleveradres in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden). Wil je een bestelling op de Wadddeneilanden of in een ander land af laten leveren? Neem dan contact met ons op via bestellingen.online@woondock.nl voor de verzendkosten.

Verzendkosten

Bij de webshop van WOONDOCK kun je zowel kleine als grote artikelen kopen. Afhankelijk van het aantal artikelen of het volume van je online bestelling, kom je aan een totaalbedrag. De verzendkosten zijn € 6,95 voor bestellingen onder de € 50,-. Bestel je online voor meer dan € 50,- dan is de bezorging van je online bestelling gratis. De bezorgkosten zijn zichtbaar in je besteloverzicht. Als WOONDOCK je bestelling in meerdere keren levert, om welke reden dan ook, betalen wij uiteraard de extra kosten. Stuur je een deel van je online bestelling terug en kom je daardoor uit op een bedrag onder € 50,- dan rekenen wij € 6,95 bezorgkosten. Deze worden dan verrekend met het bedrag dat je retour krijgt.

 

Liever ophalen?

De producten zijn ook gratis op te halen in onze winkel. Je bestelling wordt 14 dagen bewaard (mits anders is overeengekomen). Je kunt hier tijdens onze openingstijden terecht. Wij raden je aan om van tevoren even te bellen of het product bij ons aanwezig is.
Onze openingstijden vind je hier!

 

Wat heb ik nodig voor het zelf ophalen?

Om zeker te zijn dat een bestelling in de juiste handen komt hebben we indien je zelf je producten in onze winkel ophaalt, het volgende van je nodig:
- Originele aankoopbon van je webshopbestelling. Hier verstaan we onder een goed leesbare print van uw webshopbestelling o.a. e-mail orderbevestiging.
Geldig legitimatiebewijs zoals paspoort of rijbewijs.

Als je het pakket door iemand anders op wilt laten halen is dat geen probleem. Deze persoon moet dan wel zijn eigen identiteitsbewijs laten zien. Bij het afhalen zullen de identiteitsgegevens genoteerd worden en worden genoteerd op de ontvangst bon.

 

Bezorgdagen PostNL

Vandaag besteld is niet automatisch morgen in huis. Zaterdag, zondag en nationale feestdagen zijn geen werkdagen. Online bestellingen die in het weekend geplaatst worden, kunnen om deze reden pas op maandag worden verwerkt. We streven ernaar de bezorging zo snel mogelijk te laten uitvoeren. In het geval van PostNL ontvang je een Track & Trace code. Bij deze code wordt een tijdsindicatie afgegeven waarop de bezorger verwacht de bestelling bij jouw thuis te bezorgen.

  

Niet thuis?

Geen probleem, de postbode probeert dan je pakketje bij de buren af te leveren. Of er wordt een berichtje achter gelaten waar je het pakket op dichtsbijzijnde afhaalpunt kan ophalen.

 

Uitzonderingen

Bepaalde producten zijn te groot om via het normale pakketnetwerk van PostNL te versturen. Deze worden met speciale stukgoedzendingen verstuurd. Hiervoor wordt dan speciaal een afspraak met jou gemaakt voor het afstemmen van het aflevermoment. Levertijd en verwerkingstijd van betreffende order kan mogelijk langer op zich laten wachten. Houd hier rekening mee.

 

Track & Trace

Nadat je pakket is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een PostNL track & trace code van de producten die zijn verzonden.